هیئت بسکتبال شهرستان گلپایگان
 

 

 

 

 

ˈ جاناتان گیبسون ˈ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در دیدارهای فینال مقابل تیم مهرام به سختی پیروز شدیم زیرا این تیم دوست نداشت قهرمانی را از دست دهد.

وی اظهار داشت: در تیم مهرام حامد حدادی، ساهاکیان، نیکخواه بهرامی و چند بازیکن بزرگ ایران حضور داشتند که در آسیا نیز مطرح هستند.

بازیکن آمریکایی تیم پتروشیمی بندر امام افزود: بازیکنان بزرگی نیز در تیم ما حضور داشت که در طول فصل برای این تیم زحمات زیادی کشیدند.

وی گفت: زمانی که در بازی سوم مقابل مهران شکست خوردیم تا حدوی از قهرمانی فاصله گرفتیم اما در دو بازی دیگر با پیروزی مقابل آنها قهرمان شدیم.

گیبسون افزود: لیگ بسکتبال ایران با حضور بازیکنان بزرگ آسیا دارای جذابیت های خاصی بود و امیدوارم باز هم در این لیگ بازی کنم.

وی اظهار کرد: هواداران ماهشهری احترام خاصی برای من قائل بودند و همیشه از حضور در تیم پتروشیمی ابراز خرسندی می کنم.

وی افزود: امیدوارم شرایط طوری رقم بخورد که باز هم برای این تماشاگران بازی کنم تا اسباب شادی آنها را فراهم کنم.

بازیکن آمریکایی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام در خصوص تمدید قراردادش با این تیم گفت: سه پیشنهاد خوب از لیگ حرفه ای آمریکا دارم که در صورت عدم توافق با آنها با تیم پتروشیمی مذاکره خواهم کرد.

وی اضافه کرد: دیدگاه مدیران پتروشیمی به بسکتبال بسیار دیگاه بزرگی است و کار کردن با این تیم افتخار بزرگی برایم بود.

گیبسون گفت: قهرمانی لیگ برتر را به تماشاگران ماهشهری و همه کسانی که از تیم پتروشیمی بخوبی حمایت کردند تقدیم می کنم.




برچسب‌ها: سوپر لیگ کشور,
[ چهار شنبه 24 ارديبهشت 1393 ] [ 7:50 ] [ Masoud.F ]
.: Weblog themes by ali m :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ هیئت بسکتبال گلپایگان خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
دی 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 513
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1





Powered by WebGozar